Crypto.com sluit samenwerking van $100 miljoen met Formule 1

Het merk van crypto exchange Crypto.com zal te zien zijn tijdens Formule 1 races. Ook zal de exchange F1 helpen om exclusieve NFT’s te ontwikkelen.


De samenwerking met Formule 1

Crypto.com is een partner geworden van de Formule 1. Zo bleek uit een gepubliceerde aankondiging. De CEO van de exchange, genaamd Kris Marszalek vertelde:

“Voor ons als merk denk ik dat het heel belangrijk is dat we een wereldwijde partner zijn. Er zijn slechts zes andere iconische merken die deze status hebben bij de F1. Dit geeft Crypto.com een enorme bekendheid als merk. Dit in een sport waar de crypto wereld van houdt.

In een persbericht bij de aankondiging onthulde Marszalek ook dat Crypto.com en F1 verschillende exclusieve non-fungible tokens (NFT’s) zullen ontwikkelen. Ze hebben als doel fans op nieuwe en innovatieve manieren met de sport te verbinden.

In de aankondiging werden er geen financiële details van het partnerschap bekendgemaakt. Echter lieten deskundige bronnen weten dat het gaat om een vijfjarige deal van meer dan $100 miljoen.